breadcrumbs_revolution_theme

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Як здійснити повернення товару:

Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.

Ми будемо змушені відмовити у поверненні коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:

  • Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.
  • Відсутні ярлики у первісному вигляді, що був при отриманні товару.
  • Порушена цілісність фірмової упаковки (продукція має бути герметично закрита та ін.).
  • Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, сколи тощо.
  • Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).
  • З моменту придбання продукції минуло понад 14 днів.
  • Крім того, неможливе повернення товарів, зібраних на замовлення

Транспортні витрати по поверненню/обміну товару покриває винна сторона (або та сторона, за чиєю ініціативою виробляється обмін/повернення)

Яким чином кошти будуть повернуті клієнту?

1. За готівку. Покупець повертає товар Новою Поштою післяплатою (Зверніть увагу, що суму повернення буде зменшено на %, який бере Нова Пошта за пересилання грошей).

2. Оплата картки.

Якщо у вас виникли питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером +38 (095) 8-999-454. Оператори call -центру завжди нададуть Вам повноцінну консультацію щодо повернення або обміну продукції.