Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Як здійснити повернення товару:
Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.
Ми будемо змушені відмовити у поверненні коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:
- Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.
- Відсутні ярлики у первісному вигляді, що був при отриманні товару.
- Порушена цілісність фірмової упаковки (продукція має бути герметично закрита та ін.).
- Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, сколи тощо.
- Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).
- З моменту придбання продукції минуло понад 14 днів.
- Крім того, неможливе повернення товарів, зібраних на замовлення
Транспортні витрати по поверненню/обміну товару покриває винна сторона (або та сторона, за чиєю ініціативою виробляється обмін/повернення)
Яким чином кошти будуть повернуті клієнту?
1. За готівку. Покупець повертає товар Новою Поштою післяплатою (Зверніть увагу, що суму повернення буде зменшено на %, який бере Нова Пошта за пересилання грошей).
2. Оплата картки.
Якщо у вас виникли питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером +38 (095) 8-999-454. Оператори call -центру завжди нададуть Вам повноцінну консультацію щодо повернення або обміну продукції.